Överraskad!

Spanade precis in min statistik för bloggen.
Och blev verkligen överraskad. Så många unika besökare har jag aldrig haft förrut!
Hur kan alla ha hittat hit?

Hmm..ska så många titta in här måste jag ju skriva om lite mer intressant saker. Synd att inget sånt händer i mitt liv. Jag gör ju inte så mycket annat än plugga, jobbar och tränar. Ang. träningen förresten...har verkligen hittat motivation för den igen. Förra veckans träning:
Måndag - 2,5 km löpning
Tisdag - 2,5 km löpning och gym 60 min.
Onsdag - 2,5 km löpning
Torsdag - 60 min gym
Fredag - Vila
Lördag - 2,5 km löpning
Söndag - 30 min på Crosstrainern.
Måste säga att jag är nöjd med mig själv, och det märks ju faktiskt att jag rör mer på mig. Måste jag bara fortsätta i den här takten.

Jahaja,  vad ska man skriva. För tillfället står allt still.
Som sagt, så mycket händer inte i mitt liv.
Var på bio i lördags. Tittade på Sweeney Todd. Riktigt bra, men mycket blodig. Mattias undrade om jag över huvudtaget såg något alls av filmen, med tanke på att jag höll för ögonen varje gång det var med lite blod. Men ja, det var trevligt att gå på bio i alla fall...var ett tag sen jag och Honey gjorde det. Beror i och för sig mycket på att jag inte är någon biomänniska. Trivs bättre med att titta på film hemma i soffan, då kan man ha på sig vad man vill och man kan röra sig hur mycket man vill...på bio måste man ju ta hänsyn till alla andra. 
Igår var jag och honey på lite äventyr, eller ja, äventyr kan man väl inte kalla det...vi tog en liten tripp till Gränby centrum. Honey skulle ha träningskläder, och tack vare mig hittade han allt han skulle ha till ett billigt pris. Han har allt tur som har mig! =)
Själv var man ju fattig så det blev ingen shopping för mig. 
Är fattig idag också, fast jag fått lön och csn. Men, så är det att vara student. Ska bli skönt att få tjäna lite extra pengar i sommar. FÅr se om det blir på Parken eller någon annanstans. Söker jobb lite överallt just nu...men samtidigt, det skulle inte vara någon större fara att komma tillbaka till Parken, det är ju faktiskt en rolig arbetsplats. 

Nej, nu babblar jag bara på. Dags att sluta. 

                  image284 

Jag, stolt efter att ha klarat milen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback