Trevlig dag

Trevlig dag idag.
Åt lunch på stan med Fia och Jessica.
Senvar vi och tränade...duktigt värre.
Och efter det blev det en snabb fika innan jag åkte till jobbet.
Trevligt med dagar som dessa...

Förra onsdagen hade jag, Fia och Jessica lill-lördag.
Vi åt massor av tonfisksallad och drack mycket goda drinkar. Att cola och hallon kunde vara så gott visste jag inte...
Sen hade vi lite pyjamasparty hemma hos mig. Så trevligt att få umgås med så söta människor!

På onsdag åker jag till Eskilstuna, och Skruttan får följa med....ser inte fram emot tågresan med henne. Hoppas fortfarande på att få tag på sömntabletter till henne. =) Ska bli så skoj att åka hem, ska ju ändå hem för att se Kent...Dock blir det inte en så lång helg som det var tänkt. Åker tillbaka tll Uppsala redan på lördagen..då ska nämligen Jessica ha födelsedagskalas. Najsigt värre!


Aja, inte världens roligaste inlägg. Men ja, det är vad som händer i mitt liv. Förutom allt plugg vill säga...det vill ju aldrig ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback