Flytt..

Nu har jag flyttat.
Oj, vilket jobb det var...kommer inte ihåg att det var så här jobbigt sist.
Många lådor har vi burit...och många turer fram och tillbaka har det blivit.
Städat har vi gjort också.
Igår skrubbade jag hela badrummet, men nu är det rent i alla fall.
Mamma har också hjälpt till med städningen. Vad skulle jag ha gjort utan henne, och även pappa och Toffe har hjälpt till mycket...Dem är alldeles för snälla.
Det enda jag hoppas på nu är att rökdoften ska försvinna...förhoppningsvis hjälper det med nya tapeter.
Bilder kommer efter nästa helg..då ska nog allt vara helt klart.

Imorgon är det skola som gäller igen.
Ska bli trevligt att få träffa Fia..känns lite konstigt att inte ha henne eller Steph runt omkring hela tiden. Men jag har ju i alla fall Skruttan, och honey när han känner för att var här..

Inflyttningsfest blir av någongång.
Men som sagt, allt måste bli klart först.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Känns konstigt att inte ha dig här också!:)
Vi syns om några timmar...
Puss

2008-01-28 @ 00:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback