Idag ja..

Idag började en ny termin.
Helt okej. Har ju Fia att gå med denna termin, så det kommer att bli mycket skojigare...eller ja, man kanske klarar av att hålla sig vaken under hela föreläsningen i alla fall.
Imorgon ska vi vara duktiga och ta med oss matlåda (dock får jag en köttbulle mindre dåvi precis upptäckte att Skruttan har varit och snott en av mig!) och sitta och plugga i skolan mellan föreläsningarna.
Även finskan började idag. Men jag lär antagligen missa föreläsningen imorgon då jag måste jobba. Typiskt!
Vill så gärna lära mig prata finska...hoppas att kursen ger något.

Ska snart lägga mig och läsa det föreläsningen imorgonska handla om.
Men först måste jag vänta på att få gurgla munnen med mitt bakteriedödande medel. För att det ska fungera ordentligt måste man vänta en halvtimme efter att man har borstat tänderna innan man får gurgla.

Jaja, kommer bli en lång dag imorgon. Men det är ganska skönt, då slipper jag ju vara sysslolös och kanske att jag till och med kommer vara trött när jag väl ska sova. =)

På fredag kommer mamma. Najsigt.
Hon och jag ska städa min lägenhet.
Och på lördag flyttar jag in!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback