Igår..

Igår fick jag en syssling till.
Favoritkusinen fick en liten pojke, Anton ska han heta.
Hoppas på att kunna åka och hälsa på snart...alltid lika mysigt med bebisar.

Idag har jag shoppat lite småsaker till lägenheten.
Hittade doftljus som luktar helt underbart. Passar så bra då jag kämpar för att få bort röklukten från lägenheten.

Kom precis hem från stan.
Jag och honey var på en liten dejt...vi var och åt på en indisk restaurang. Dock inte den jag ville g¨på..var så hungrig att jag inte orkade gå ändå bort till den, så det blev en som låg lite närmre.

Funderar på att måla lite innan jag lägger mig...

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va kul med ny syssling. Jag vill gärna komma & kolla in din lägenhet :) Och ja, utgång snart. Var alldeles för längesen. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback