Inte min dag.

Äntligen, tjugo över tolv denna natt hände något som lyste upp min miserabla dag. Klarade ett webbprov som jag kämpat med i timmar...frågan är bara om jag kommer komma ihåg hur jag gjorde allt på torsdag. Tror inte det...

Ja, som sagt, detta har inte varit min dag.
Inte för att något har gått dåligt...jag har bara haft så tråkigt och är så nere.
Inget har varit kul, jag har inte haft lust med något alls...mamma ville inte ens prata med mig för att jag var så tråkig...jag hade inget roligt att säga tyckte hon.
Jag skyller allt på min tand, eller ja, det är väl egentligen avsaknandet av tand som gäller...det gör fortfarande ont och svullnaden verkar aldrig vilja ge med sig. Stod emot länge innan jag föll för trycket och tog en Ipren. Ville inte göra det idag, men orkade inte med att plugga med en ständig värk i kinden. Men, jag får inte ta någon imorgon...står på förpackningen att man inte får ta tabletter i mer än 5 dagar i sträck, och idag var min femte dag. Som tur är ska jag ju till tandläkaren på torsdag, för att ta bort stygnen...förhoppningsvis är allt bra då, eller så får dem helt enkelt fixa det. Jag vill inte ha det så här längre! Sjuk kan jag vara, men HATAR att ha sår. 
Nog tjatat om detta. Eller ja, ni ska slippa höra mer om det...för egentligen kan jag tjata på om det ganska länge till...

Synd om Mattias. Jag är inte den roligaste att umgås med dagar som dessa. Blir mer kritisk än vanligt och svarar knappt på tilltal (beror dock mest på svullnaden..) och är allmänt butter. Men men, vad ska jag göra...ibland måste man få vara nere. Men, det är ändå synd om honom. 

Nej, ska sluta tycka synd om mig själv och plugga istället, inte långt kvar till tentan nu. Den sista tentan inom fof...snart börjar nek:en. Ska bli mycket roligare! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sååå synd om dig!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ryck upp dig nu!!!! Ta dig samman!!!:)

2008-01-16 @ 11:24:17
Postat av: Malin

Vi dansar tillsammans =)

Postat av: Sara

Hälsa tanden!

2008-01-16 @ 22:15:35
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback