Jag fortsätter klaga..

..jag kan inte rå för det. Men jag har ont!
Dessutom tror jag att det blöder från ett av såren i munnen. Inte bra!
Ska faktiskt bli skönt att få komma iväg till tandläkaren imorgon och få en förklaring till varför det är så här...det ska inte vara så här, både värk och svullnad ska vara borta vid det här laget. Men men...det är ju jag, självklart ska jag råka ut för något...skulle inte förvåna mig om det är en infektion i såret.

Behöver egentligen sitta upp och plugga inatt. Men vet inte om jag orkar..tentan får gå som den går, Jag tycker att jag har någorlunda koll på allt, så några poäng ska jag väl få ihop...kanske inte så det blir ett godkänt, men det kommer en omtenta, och dem brukar ju gå bra...
Funderar dock på att lyssna på alla webbföreläsningar innan jag går och lägger mig. Dem tar ju ändå upp allt det viktiga. Synd bara att högtalarna på datorn är så dåliga..

Ska bli skönt när tentan är över. Man blir så lugn efter det...
Har massor att göra här hemma, och det ska bli skönt att få ta tag i det.
Vardagsrummet är fullt av flyttlådor som ska fyllas, och det börjar bli dags att göra det nu...det tar längre tid än vad man tror att packa ner allt. Dessutom behöver jag fixa fler bananlådor...dem jag har räcker inte långt. Frågan är bara hur jag ska få hem lådorna när jag inte har någon bil...får hoppas på att Steph kommer till lägenheten snart. Annars blir det många promenader fram och tillbaka till ICA.

Nu börjar värken lägga sig lite. Tog en Ipren idag fast jag egentligen inte "fick" göra det. Men, när mamma säger att något är okej, så är det okej. =) Föräldrar är allt bra att ha, speciellt när man inte är på topp.

Min katt är konstig. Istället för att äta sin mat leker hon med den. Detta resulterar ofta i att vattenskålen hamnar upp och ner och att det ser ut som ett bombnedslag runt hennes matplats. Har slutat plocka upp den mat hon har ut, för det ligger lika mycket utanför nästa sekund...inte mycket att göra åt det. Hon verkar i alla fall ha roligt, och det är ändå det viktigaste.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ta en sup så kanske det blir bättre:)

Postat av: Malin

Japp jag kommer till 7 :) ses då!

2008-01-19 @ 09:43:52
URL: http://mullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback