Jahaja

Det stinker målafärg i man lägenhet.
Har målat min...något som jag inte kan stava...för andra gången.

Försöker plugga lite.
Men det är svårt, eftersom honey tittar på TV.
Svårt att vara koncentrerad då. Speciellt då man ser TV:n från matbordet.

Kanske ska ta och diska istället.
Köket ser ut som ett bombnedslag, och det enda jag har gjort är att koka lite potatis och morötter...att man lyckas.

Nu är all flytt avklarad.
Jag och Fia städade det sista i gamla lägenheten idag, och flyttade de sista sakerna till mitt förråd. Det har blivit en hel del turer fram och tillbaka. Jag är stolt över oss.
Saknar inte gamla lägenheten, men det har väl att göra med att jag trivs så bra i min nya. Och det är skönt att bo själv. Inget fel med att bo med andra, men inget slår nog att bo själv. Att få göra precis som man själv vill...=)

Jahapp. Imorgon ska jag plugga.
Har lite att ta ifatt. Och snart är det dags för dugga och omtenta. Dessutom har vi glossförhör på finskan nästa vecka, och det är inte några glosor...mycket att lära där.
Ska se till att komma iväg till gymmet också. Hann aldrig dit igår...men så mycket som jag har lyft och burit så täcker det nog upp.

På lördag kommer mamma. Om nu inte vädret är allt för dåligt. Får hoppas på det bästa...
Vi ska tapetsera och måla. Skojigt.
Förhoppningsvis kommer vi iväg till IKEA ochGränby också, har lite småsaker jag måste inhandla.

Diska var det...

Kommentarer
Postat av: ANNA

Jag gjorde som gruppbefäl på Ubåtsjakt. Svinkul nu såhär i efterhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback