Kan ju alltid bjuda på några bilder...

Några bilder från New York kan jag nog lägga upp ändå.
Men, så många sightsing bilder har jag inte...dem har fortfarande Sofia, och självklart strulade MSN igår så hon kunde inte skicka dem till mig. Blä!

Btw, svullnaden i munnen har väl gått ner lite, men jagser fortfarande lite sned ut i ansiktet...kanske var därför så många tittade på mig på tåget igår? Aja, så ont gör det inte..men så knarkar jag ju Ipren också. Imorse fick jag i alla fall i mig en macka, trevligt att äta något annat än soppa. Jag vet, det är synd om mig. =P

Nehepp..tycker att min kära familj kan komma hem snart så att jag och mor kan åka ner till stan en stund. Eller ja, jag vill helst till ÖB, skulle vara trevligt att reda nu fylla på skafferiet till min nya lägenhet. Det blir till att köpa mycket pasta och tomatsås..det är faktiskt bara 19 dagar kvar till flytten. Nice..

Bilder var det ja:

Manhattan:                  Frihetsguddinnan:    Jag, på tunnelbanan:
           

Wall Street:                 Fia, Steph och jag:  Sofia utanför Tiffanys:
             

Restaurang i Little Italy:  Kubansk restaurang:  Starbucks var ett måste:
                           


Times Square:           Times Square:          Times Square: 
     


Times Square:  Cupcakes på Sex and  Utanför Carries dörr:
                             the City-turen:
              

Jag, på nyårsaftonen:  Jag, på nyårsaftonen:
            


Vi, på nyårsaftonen:  Steph och Fia, nyår:   Empire State Building:
            


Jag, 86:e våning,            Utsikt från Empire State Building: 
Empire State Building:
                           

Hard Rock Cafe: Gul taxibil =):              Times Square by night: 
             

Så, det var lite bilder det...


Kommentarer
Postat av: Sara

Coolt, coolt, cooooooooooolt!!!

Postat av: Sofia

Vad vackra vi är!:P
Snart får du bilderna på alla husen:)
Puss

2008-01-12 @ 17:38:05
Postat av: Malin

Va kul med bilder =) Jag kommer gärna på inflyttningfesten, men är det i din nya lägenhet eller i den gamla? =) Kram!

2008-01-13 @ 14:55:30
URL: http://mullen.blogg.se
Postat av: Malin

Okej va kul =D

2008-01-13 @ 18:10:08
URL: http://mullen.blogg.se
Postat av: Karin

mm fakturan gick på 2000 spänn

2008-01-14 @ 09:18:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback