Gudingedansen 2008

Har haft en riktigt trevlig och skön helg.
Jag och Skruttan tog tåget och bussen till Gudinge i lördags. Gick bra, Skruttan skötte sig hela vägen. Väl framme vid sugan gjorde vi oss hemmastadda och hälsade på alla Chrisses vänner. Trevliga pojkar det, hoppas på att jag får träffa dem fler gånger. Festen började tidigt. Blev många glas vin för mig, men det var gott...Efter maten gick vi över till grannarna, festen fortsatte där innan vi gick vidare till själva dansen. Jag lyckades bli rund under fötterna, men på ett bra sätt...allt blev roligt, och inte så där jobbigt som det kan bli om man blir för ful..Vid dansen blev det faktiskt lite dans för mig, både med äldre och jämngamla. Trevligt var det definitivt. Efter dansen blev det tyvärr ingen efterfest för mig och Mattias, jag var riktigt trött..vilket inte var så konstigt då jag hade varit igång i 24h vid det laget. Somnade så fort jag la huvudet på kudden.

Söndagen var till en början lite seg, Men efter frukost mådde man bättre. Gjorde inte så mycket den dagen, låg mest ute och gosade med Skruttan och såg till att hon inte gjorde något som hon inte skulle göra. Lite senare tog jag och Mattias en tur med båten och fiskade lite. Jag lyckades få två fiskar, tänkte ge dem till Skruttan men hon var inte så intresserad av dem. Kvällen blev lugn, vi tittade lite på TV och spelade yatzy.

Idag åkte vi hem. Även fast helgen var trevlig är det skönt att vara hemma. Och än så länge är Skruttan lugn, hoppas det håller sig hela natten..Sen jag kom hem har jag hunnit med en löptur i regnet. Gick bra, och det var riktigt skönt att springa i regnet...kände mig lite bättre efter alla onyttigheter också.

Snart dags att sova. Jobb som gäller imorgon, lång blir det också. Men det blir nog bra..

        
        
     
     

Kommentarer
Postat av: Jessica

hiihi alla mina 88 kompisar :)

2008-07-08 @ 00:05:29
Postat av: Jessica

saknar dig :( SUPER MYCKET !!!

2008-07-08 @ 00:08:18
Postat av: Malin

Nice :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback