Händer en hel del här..

Dålig uppdatering, jag vet.
 Men, det har sina orsaker...tar det från början.
Tisdagsnatt fick Skruttan spel, eller vad man nu ska kalla det. Hon vägrade sluta jamma, gjorde inget annat än satt vid ytterdörren och skrek, sen började hon även hoppa mor dörren och slå till ringklockan. Inte det roligaste då klockan var 2. Tillslut stod jag inte ut längre utan jag ringer en taxi, och beger mig hem till Mattias. Kommer fram dit klockan 3 på natten, och 400 kr fattigare...bättre att ha Skruttan jamandes här än hemma känns det som...

Jag är fortfarande kvar hos Mattias. Skruttan har fortfarande inte lugnat ner sig. Jag hoppas dock att det hela beror på att det är löpperiod, och att hon slutar inom en vecka. Ananrs blir det jobbigt...

Annars då. Har jobbat i två dagar nu. Igår var det en intressant dag. Bombhot på Arlanda., lite spännande måste jag säga..visade sig tillslut i alla fall inte vara något allvarligt. Men polisen var i alla fall där och sprängde den misstänkta Oboy-lådan..

Imorgon och på lördag ska jag också jobba, och efter jobbet på lördag åker jag till Mattias stuga. Trevligt värre.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fick du syn på oboyburken?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback