Hemma

Hemma i lägenheten nu. Skönt.
Skruttan beter sig okej för tillfället. Fortfarande lite orolig, men, jag försöker ignorera henne eftersom hon då ger upp efter en stund. Hoppas bara att det funkar i natt också. Får se om vi tar en promenad lite senare, orsäker ang. det eftersom det då kan bli värre...svårt detta. Jag vill ha tillbaka min otroligt busiga, men tysta katt. =)

Ska försöka komma iväg till gymmet om ett par timmar. Har inte tränat på några dagar nu eftersom jag inte har varit hemma. Får inte tappa allt nu, måste se till att fortsätta hålla igång.

Ska snart dammsuga, struntar i att klockan bara är 8 på morgonen...fast först ska jag packa så det är klart till imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jessica

lust att komma ikväll och käka chilinötter ??

2008-07-04 @ 17:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback