Lördag

Har haft svårt att förstå att det är lördag hela dagen. Det är bara fel. Men, kalendern säger att det är det så jag får lita på det...

Idag har jag lekt lite med Fia. Och det var på tiden, var evigheter sen vi sågs sist. Inte van vid såna omständigheter..
Aja, vi plugga i alla fall lite..och självklart tittade vi på TV. Skönt att bara ta det lugnt, då vi båda var trötta efter tidig morgon. Har räknat ut attt jag bara har 7 gryningspass kvar, ganska skönt faktiskt..det sliter på kroppen att inte få sova ordentligt.

Nu ska jag sova, imorgon är det jobb som gäller igen.
Kanske att det blir lite bilder imorgon också, orkar inte ta det idag då det är så många bilder som ska publiceras..

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Towa

:) kom in och vinn en sexleksak åt mig, jag har en hel hög till övers


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback