Minnen

Hittade en blogg tidigare idag som frågade efter tips om vad man ska hitta på när man är i Los Angeles. Vilka minnen det väckte. Usch, vad jag längtar tillbaka dit, hoppas verkligen att vi kommer iväg dit någongång igen..Los Angeles är en helt underbar stad, finns så mycket att göra och se...vädret under sommaren kan man ju inte heller klaga på.

Föredrog Los Angeles framför New York. Men, självklart, New York är också en stad i en klass för sig. Men, det är väl så det ska vara att åka iväg och uppleva, städerna och länderna ska vara speciella och erbjuda saker som man inte kan få annars...

Nästa upplevelse kommer bli Thailand, jag längtar!

Los Angeles 2005

           

     

  

New York 2007/2008

     

      

    

     

     
 
     



Ja, vilka minnen. Och fler ska det bli.

Kommentarer
Postat av: nicole

Hej! Rösta på vilken klänning som är finast i min blogg! =)

Postat av: Malin

O jag är så avundsjuk!

2008-07-02 @ 16:34:32
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: Anonym

babe, alltså gud vad man ser att du gått ner i vikt senaste tiden. KUL :D

2008-07-02 @ 18:13:13
Postat av: Jessica

babe, alltså gud vad man ser att du gått ner i vikt senaste tiden. KUL :D

2008-07-02 @ 18:13:28
Postat av: Josefine

jag ha ralltid undrat vad det kosta ratt aka till new york, kostar det massvis med tusenlappar? aker man via london? vilket bolag akte du med?

2008-07-03 @ 20:16:44
URL: http://carlssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback