Snart

Imorse, eller man kanske ska säga inatt, hade jag fördelen att få ta taxi till stationen här i Uppsala. Och tur var det, jag försov mig nämligen och taxichauffören ringde och väckte mig. Vem vet när jag annars hade vaknat?! Anledningen till att det blev taxi imorse är att jag har punka på cykeln, och mina kära föräldrar tyckte inte att jag skulle behöva gå ner tillstan vid 2 tiden på natten. Dock så blir det nog ingen vana att ta taxi, men, en gång var trevligt i alla fall...

Timmarna på jobbet gick någorlunda fort. Slapp CB-gruppen idag, och fick istället checka in två chartrar. Den ena var riktigt krånlig, mycket som skulle kommas ihåg och vissa passagerar blev nog lite irrterade. Men, regler ärtill för att följas.
Snart ska jag börja städa, och självklart packa. Som vanligt gör jag allt i sista stunden, men då har jag i alla fall något att göra fram till att mamma kommer och hämtar mig. Funderar dock på om jag kanske ska äta lite lunch först..om jag orkar göra iordning något. Slutar antagligen med att det blir gröt och någon macka.Gott det också, men det börjar bli lite för ofta nu...

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback