02.30

Den tiden var det tänkt att jag skulle gå upp. Men, det tyckte inte Skruttan.
Hon har jäkligt vassa tänder har jag märkt. Hmm..tandläkaren nästa för henne kanske?
Aja, blev ju inte så mycket tidigare än vad det var tänkt...och får helt enkelt se till att gå och lägga mig lite tidigare ikväll.

Ska snart göra mig klar inför jobbet.
Hoppas verkligen att inflammationen jag hade i ansiktet har lagt sig under natten. Hatar verkligen att ha dessa inflammationer. BLÄ!
Aja, ska jobba till10, sen blir det raka vägen till stan. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska till Viktväktarna eller ej, beror på hur det känns precis innan. Efter det ska jag träffa Sandra, som tydligen är här i Uppsala på snabbvisit. Ska bli trevligt, är ett tag sen man träffades. 

Klockan går.. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas du kunde sova tillslut =)

Postat av: Malin

Kul att du uppdaterar så ofta nu :)

2008-06-02 @ 11:55:31
URL: http://mullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback