Avundsjuk

Jag blev avundsjuk på gymmet idag.
En tjej var mycket starkare än mig.
Jag vill också ha så fina armmuskler. Jag vill också kunna ta dem vikterna.
Men vänta bara, en dag ska jag nog kunna göra det.
Lite avundsjuk blev jag också på att hon tränade tillsammans med sin pojkvän. Honey vägrar träna med mig, han är så tråkig. Skulle vara skoj att någon gång kunna göra dem där vanliga sakerna tillsammans...

Håller på att laga mat.
Blir färskpotatis, vitkålssallad och chorizo.
Höll dock på att få en chock när det visade sig att pointsvärdet för en chorizo var 7,5  points. Men, jag har inget annat att ha till så jag får offra mig helt enkelt..
Gott ska det bli i alla fall, eller det är bäst att det är det..

Kommentarer
Postat av: Rosin

kul att du har sån bra inställning! :) kämpa på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback