Balkongfix

Turen på stan blev inte så lyckad. Men men, jag köpte i alla fall lite..
Fick med mig Mattias till IKEA, så nu har jag fått de sista krukorna till balkongen. Har fixat med dem nu sen jag kom hem, så nu har jag det så fint på balkongen. Jag är inte helt klar än, men jag är på god väg. Frågan är om man någonsin blir klar med allt hemma, det verkar som om det alltid är något man vill ändra.

Lite ändrade planer för kvällen. Blir myskväll hos Jessica istället för hallfix. Men, det låter mycket roligare med myskväll. Detta innebär dock att jag måste röra på mig nu. Blir en runda i spåret strax, och sen blir det affären.

  

Det är inte dåligt vad mina balkonglådsblommor har växt. Man kanske har lite gröna fingrar ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback