Bio

Bio ikväll. Skojigt.
Jag och Mattias ska gå på Sex and the city tillsammans med Jessica och Rickard.
Enda sättet för mig att få med Mattias på den filmen om han får ha med sig en lekkamrat.
Filmen slutar sent, men det passar mig bra. Behöver jag inte åka hem, utan kan stanna kvar på stan till att min buss till jobbet går. Hoppas bara att Mattias gör mig sällskap, vifår väl i värsta fall sätta oss på Max och vänta. Blir ju inte så många timmar, bussen går vid 2 då jag börjar jobba 3. Ska bara jobba 3 h pga förskjutning i schemat, så jag åker hem och sover efter det...Det blir en lång dag vill säga. 

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen iväg och lämna tillbaka filmerna jag hyrde igår. 

Kommentarer
Postat av: sanny

så roligt, vill också se den nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback