Camilla då!

Nu har jag inte motionerat på flera dagar. Jag vet inte hur jag ska få in motionen vissa dagar. Men, imorgon ska jag i alla fall till gymmet. Hade tänkt springa idag, men klockan är redan mycket så, ja, jag hinner inte. Dessutom är det inte så bra att stressa upp sig över detta...tydligen är det stress som gör att jag har så torr hårbotten för tillfället. Eller rättare sagt, stresen får eksemen att blomma upp. Inte roligt. Jag ska försöka stressa ner ikväll, och bara ta det lugnt...kanske till och med låta mig ha tråkigt. Fast, jag kommer nog satsa på att fortsätta göra fint på balkongen.

Imorgon är det stan med Mattias. Om jag är gladare på honom. Blev så irriterad idag..och med all rätt tycker jag. Vissa tycker säkert att jag är elak mot honom. Men, jag är så här..jag har bestämda åsikter, och jag vill ha det på ett visst sätt.

Nej, nu ska jag kolla runt i andra bloggar och kommentera. Kommentera gärna på här också. Har kommit endel nya läsare och det skulle vara roligt att höra vad ni har att säga...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, inte är jag en ny läsare. Men jag kan kommentera iallafall. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback