Då var dagen slut

Ytterliggare en dag som har gått.
Det måste ha varit den segaste dagen på jobbet någonsin. En flight på två timmar, vilket innebär i princip ingen att checka in. Vi i inceckningsdiskarna slogs om varje passagerare. Aja, tur att man har trevliga arbetskamrater i alla fall, det fick tiden att gå i alla fall. Annats var dagen på jobbet bra, jag trivs fortfarande, även fast det är jobbigt att få se alla lyckliga resenärer. Jag vill också på semester! 

Idag började faktiskt kolla på lite olika resor, då jag och Fia har bestämt oss för att åka till Grekland i september. ELler ja, valet av resemål står jag för, Fia får helt enkelt rätta sig efter det.

Imorgon ska jag jobba igen. Kort dag dock. Sen ska jag och Skruttan till Fia, vi ska grilla och antagligen sova över. Trevligt värre. Och på måndag ska jag, Fia och Jessica parta loss lite tillsammans, tror i alla fall att det blir lite party. Vi behöver alla tre få i oss lite alkohol och släppa loss. =)

Nu vill pojken att jag kommer och lägger mig...så nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback