Eskilstuna

Imorgon bär det av hem till Eskiltuna igen.
Jennie, Toffes flickvän, tar studenten på fredag och självklart säger man inte nej när det är fest.
Hoppas att detta år blir bättre än förra året. Usch, det var tungt förra året. Saknaden efter Maja var hemsk, och skuldkänslorna var nog ännu värre. Jag hade verkligen glatt mig åt min brors student, och så förstörde det hemska med Maja det hela. Dagen då Maja dog är nog hittills den värsta dagen i mitt liv. Antagligen är det väl rädslan för att det ska hända igen som gör att jag är sån hönsmamma med min lilla Skrutt.

Nej, det ska nog bli bättre iår.
Kommer var nykter detta också. Tänkte vara chaufför, och dessutom spara in på kalorierna genom att dricka light och vatten hela kvällen. Kalorier får jag nog så det räcker och blir över via maten.

Ska bli skönt, och trevligt, överhuvudtaget att åka hem.
Ska passa på att göra de vanliga sakerna när jag i Eskilstuna, dvs. ta en tur på TunaPark, ååka till Underbar hem och utnyttja "mamma bankomat"

Snart dags att jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback