Färskpotatis

Usch, vad jag saknade färskpotatisen igår. Spaghetti och köttfärssås är verkligen ingen höjdare att äta på midsommar...åh, vill ha midsommarmat! Funderar på om jag s´ka fixa ett litet midsommarbord till mig idag istället, skullevara trevligt. Hmm..men då måste jag handla.

Midsommar blev lugn. Jag cyklade som en galning hem till Jessica och Rickard efter jobbet (fick faktiskt sluta en timme tidigare, mycket trevligt). Där väntade allsång, och daimtårta. Resten av kvällen bjöd på prat, skratt och spel. En trevlig kväll helt enkelt. Lite bilder kanske kommer senare...

Nu ska jag snart äta frukost, eller om det blir brunch. Det visar sig.

Kommentarer
Postat av: Erika

God morgon! :)

Postat av: Linnéa G.K

Ha en bra dag! :)

2008-06-21 @ 10:36:59
URL: http://lgk.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Förstår att du saknade potatisen....och sillen....och allt som hör till.

Jag äter sill idag med.

Ha det gott!

2008-06-21 @ 10:38:06
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback