Film

Igår var vi patriotiska här hemma.
Tittade på en film som heter Vinterkriget, om just Vinterkriget. Det var en helt okej film, även fast det var en krigsfilm. Det var mycket skjutande, men samtidigt blev väl insatt i hur det var under kriget. Jag saknadde viss fakta som jag visst betyde mycket under kriget, men, det är bara småsaker.

Idag ska jag hem. Eller ja, jag ska till jobbet först. Är så drygt. Börjar halv 4 på Arlanda, men måste  åka härifrån redan klockan 12. Känns onödigt, men det finns inget annat alternativ. Blä, för tåg!

Nu måste jag börja packa ner mina saker. Har en förmåga att sprida ut dem överallt.

Kommentarer
Postat av: mingla

Har du en sån jacka till salu som jag la upp i min blogg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback