Framme

Då var man framme i Eskilstuna.

Sista timmarna på jobbet var riktigt sega. Helt folktomt i princip, vilket innebar att det inte fanns något att göra alls. Men men, jag överlevde.

Nu ska jag snart sova. Mycket som ska hinnas med imorgon, och det ska hinnas med på kort tid. Men det ska bli roligt, ser fram emot morgondagen. Verkar som om det ska bli riktigt bra väder, vilket dock ställer till det ang. klädesval. Har en klänning som jag har tänkt ha på mottagningen på kvällen, men den kommer nig vara för varm för att ha på dagen...och det verkar inte helt säkert att jag hinner åka hem och byta mellan. Förhoppningsvis löser det sig imorgon...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, herregud. Du kommer hinna sola. Det ska vara 30 grader (hos oss i alla fall) fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag.. :)

Min dag igår var skola, stan, läsa, gå ut med hunden, ut med familjen och fika och mysa i kvällssvalkan :) Såg även på I, robot en snutt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback