Hemma igen

Hemma efter den lilla shoppingrundan. Ska snart lägga mig ute på baksida, och bara njuta i solen. Ta det lite lugnt för en gångs skull. Senare ikväll ska vi grilla, blir en riktig festmiddag..brukra bli så när jag följer med till affären och ska bestämma vad det ska bli för mat.

Hittade lite småsaker idag. Dock inte det jag helst ville ha. Verkar vara i princip omöjligt att få tag på en elgrill, vill sä gärna ha en så jag kan börja grilla hemma på balkongen. Hittade en våg i alla fall, nu ska jag bara lära mig att inte missbruka den. Brukar gå så bra för mig att låta en våg bara stå, jag väger mig gärna och ofta. Inte det bästa när man ska gå ner i vikt, då ska man helst bara väga sig en gång i veckan, annars ser man inte förändringen lika tydligt.

Nej, solen var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback