Idag

Jaha, vad ska man göra idag då?
Ingen sol man njuta av, typiskt. Eller ja, solen var framme tidigt imorse..som alltid, och det är lite jobbigt då den ska skina (är det ett eller två n?) rakt på mig. Det blir lite varmt, kan man lugnt säga...

Tänkte ett tag att jag skulle ge mig ut och springa. Men nu ser jag att det hinner jag inte, ska möta upp Jessica på gymmet om ca en timme. Ska visa henne det nya programmet. Får se hur bra det går för mig att göra några av övningarna, musklerna vill ínte riktigt som jag vill idag. Men, ja, det ska nog gå bra.

Undrar vad jag ska sätta på mig när jag ska dit. Eftersom jag själv inte ska träna behöver jag ju egentligen inte ha träningskläder, men vad ska man då ta? Svårt det där..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hur är det idag :)?

www.enlitentax.blogg.se

förresten har 2 tävlingar ,delta gärna :)

2008-06-18 @ 12:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback