Igår

Trevlig kväll hos Fia igår. Vi grillade igen. Elgrill är riktigt bra att ha. Hoppas jag kan fixa min snart..
Blev en riktig festmåltid. Efter maten blev det youtube som vanligt, samt slapp i soffan med cider och godis. En perfekt kväll. Alltid lika trevligt när vi tre träffas och umgås.

Idag har jag inte hunnit göra mycket. Jag och Jessica bestämde oss för att gå istället för att ta bussen från Fia till mig. Riktigt varmt var det ute, men det var skönt att röra på sig efter all mat och onyttigheter. Snart ska jag iväg på gymintruktion. Behöver ha ett nytt träningsschema. Ska satsa på att få mer synliga muskler..om det nu går. Något nytt blir det i alla fall och det behövs, man tröttnar så lätt annars. Har endel att göra efter det, eller jag sett till att jag har fått saker att göra...måste panta, handla och plugga. Dammsuga behöver jag också göra, fortfarande en massa katthår överallt. Och det syns ju så bra eftersom min lilla skrutt är svart. Men men, så är det.

Imorgon kommer mamma och hälsar på. Skoj. Ska bli roligt att få visa upp hallen för henne. Bilder kommer nog ikväll, så svårt bara att få till en bra bild. Blir ju aldrig som i verkligheten.

Fick en överraskning från Mattias idag också. Ett nallebud. Så gulligt. Men jag skulle bli ännu gladare om jag fick komma hem och se att det var städat någongång, jag behöver inte ha så mycket mer...

Dags att byta om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback