Inte idag

Det blev inget målande av hallen idag. Färgen som skulle vara röd visade sig vara orange. Och det vägrar jag att ha på väggen! Nej, jag får ta mig till ÖB imorgon och inhandla ny färg, och kanske måla lite på söndag om jag hinner. Annars är jag ju ledig tre dagar nästa vecka, men då är det så mycket annat som ska göras.

Åkte ner på stan idag för att se om Claes Ohlsson hade målarfärg, det hade dem ju sjvälvklart inte ...men det betyder inte att det blev en billig resa till stan. Nej, istället hittade jag en väska på HM, som för övrigt har REA, inte skoj när jag inte har dem pengarna. Och dessutom köote jag nya jobbarskor igen, hoppas verkligen att dessa fungerar...börjar bli dyrt att ständigt köpa nya skor.

Funderar på att städa lite. Svårt att sitta ner och inte göra något när jag vet att jag har så mycket att göra..fast egentligen skulle jag behöva varvar ner lite..men det får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback