Inte min dag..

Hittills är det inte mycket som har gått rätt idag.
Började med att jag knappt fick sova något.
Skruttan hade tokryck redan klockan ett inatt...och ja, då är det svårt att sova.
Det första jag gjorde på jobbet var att skicka iväg en väska utan tag, när jag försökte få tag på lastningen så de kunde fixa det var det självklart ingen som svarade..sen fick jag en massa jobbiga och stora grupper att checka in. Dessutom har jag fortfarande inte alla lösenord, ingen verkar veta vad problemet finns..
Sen gjorde jag misstaget med att gå till vv, eller egentligen var det nog bra...behöver en spark i rumpan så jag kommer igång igen. Resultatet där vill jag inte ens tala om, nu gäller det. Nu ska jag hålla dessa points! Jag har bestämt mig..

Snart ska jag ner på stan igen. Ska träffa Sandra.
Får se vad vi hittar på. Kommer nog känna mig en aningens stressad om det drar ut på tiden eftersom jag måste plugga..men, förhoppningsvis löser det sig.

Senare.


Kommentarer
Postat av: Marie Amanda

Tjohopp, så fin blogg du har!



Sjekk ut min da vel :D



keep on shining.



Klem fra Marie Amanda

Postat av: Pernilla

Hejhej!

Hur mår du? Haft det soligt?

KRAM

2008-06-02 @ 14:29:40
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback