Intensiv dag

Det har varit en intensiv dag idag.
Jag och Jessica har farit runt på alla olika ställen. Mycket har shoppats, men allt behövdes.
Visar upp lite bilder imorgon på mina inköp, har knappt hunnit packa upp dem ännu.
Viktigaste stoppet idag var självklart IKEA. Lite tråkigt var det dock att de inte hade den storleken på handtag som jag ville ha, vilket innebär att det inte blir så stor förändring i köket på ett tag. Typiskt. Men jag hittade mycket annat skoj där istället.

Till kvällen lyckades Jessica lura med mig till ett intesivpass. Lite lättare att lura med mig idag eftersom jag hade köpt nya, fina träningskläder. Passet var i alla fall roligt, men usch vad jobbigt. Visa saker förstår jag inte hur människorna klarar av at göra..Men men, jag kommer nog gå fler gånger.

Nu ska jag sova, har tvättid imorgon klockan 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback