Jag kom ut ändå

Lyckades ta mig ut på gräsmattan, och har nu legat och njutit av solen ca två timmar.
Underbart.
Råkade somna en liten stund, men tror jag behövde det. Känner mig mycket piggare nu.

Ingen träff med Sandra idag.Uppskjutet till imrogon.
Är väl bra, kan jah plugga mer idag..men jag behöver ju plugga imorgon också. Aja, lite social måste man väl vara, och det känns bra att veta att man faktiskt har ett liv. =)

Ska snart ta mig till gymmet, har äntligen bestämt mig för att det blir det idag...passar bäst i planeringen för denna vecka. Sen blir det ICA. Jag tycker att det är lika roligt att handla varje gång, fast måste erkänna att det nog var lite roligare när jag bodde hemme och mamma och jag åkte och handlade. Var trevligt.

  

Dessa bilder bjuder jag på..


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Min har vart jätte bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback