Konstig dag

Dagen känns helt fel. Känns inte som om det är idag som jag har jobbat, och jag har hela tiden en känsla av att snart ska jag åka till jobbet..Men det ska jag inte, det är imorgon jag ska till jobbet, jag har ju redan jobbat idag.
Allt detta beror på den otroligt långa gårdagen, eller vad man nu ska kalla det.
Efter Sex and the city, som för övrigt  var helt underbar, åkte jag som sagt aldrig hem. Utan jag och Mattias satte oss på Terassen och drack kaffe. Där satt vi till halv 2, då vi gick till stationen...eftersom jag skulle till jobbet. Mycket uppskattat att Mattias gjorde mig sällskap på natten, annars hade det nog varit lite läskigt.
Jobbade då mellan 3-6, lugn morgon var det....men den var händelserik.
Kom hem till Uppsala vid kvart i sju, fick stå och vänta på bussen...när man väl hade kommit på den fick vi åka en hållplats och sen gå av då den var trasig. Inte populärt från min sida då jag var trött och frös. Tillslut, vid halv 8, var jag hemma och fick äntligen sova..
Och eftersom jag nu har sovit hela förmiddagen känns dagen helt fel. Tur att det står vilket datum det är och vilken veckodag det är på datorn, annars hade jag nog varit helt borta.
Mattias var så gullig och var och köpte god frukost till oss medans jag sov, så trevligt att få den överraskningen.

Nu funderar jag på att ge mig ut ochspringa så jag blir trött igen, och lyckas somna skapligt tidigit ikväll eftersom det är gryningspass som gäller imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Mohaha, jag förstår att det måste bli helt vimsigt med sådana arbetstider..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback