Kramp

Otroligt vilken kramp jag fick i benen idag på träningen. Och då var det dessutom vid en övning då jag inte ens tränar benen. Ujuj. Men men, det gjorde i alla fall så att jag strechade ordentligt.

Annars gick träningen bra. Kände av träningsvärken rejält, men det var bara att bita ihop. Roligt var det också, och trött blev jag, precis som jag vill...

Imorgon blir det promenad eller löpning, beror på hur det känns i benen. På kvällen blir det midsommarfirande hos Jessica och Rickard. Eller ja, jag kommer inte vara där förns till halv 12 på kvällen, men lite party ska jag nog hinna med hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: anna

hello! kolla in min tävling på min blogg där du kan vinna en super fin topp :) tävlingen avslutas på söndag så ännu har du chansen att vinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback