Länge

Känns som om jag har legat ute i solen i en hel evighet, men det är inte mer än cirka ett par timmar. Skönt har det varit i alla fall, men man blir ju så rastlös. Mycket bättre är det om man är på en strand där det är massa människor, då finns det ju alltid något att titta på. Dock är det skönt att ligga på baksidan då det inte spelar någon roll hur man ser ut, och man kan alltid gå in och ut för att hämta något eller gå på toa. Det finsa för- och nackdelar med allt.

Jag och mamma funderar på att åka till Borsökna ikväll och ta ett kvällsdopp. Skulle vara trevligt. Borsökna har jag alltid tyckt om, det brunaröda vattnet där är lite speciellt. Det är en bra badplats, och på eftermiddagarna/kvällarna brukar det för det mesta vara lugnt.

Nej, nu ska jag göra något något nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback