Ledig

Otroligt skönt att bara vara ledig. Jag har tagit det riktigt lugnt idag, har i princip inte gjort mycket annat än läst. Boken jag läser heter Hästarnas dal av Jean M. Auel. Den är bra, väldigt detaljrik men intressant. En bok som jag längtar efter att läsa och som jag säkert kommer sakna när jag läst ut den. Det tycker jag är ett kännetecken för en bra bok, när man saknar den när den är utläst. Inte många böcker som lever upp till det för mig, men det finns några. Jag vet, jag är en boknörd.

Så, jag ska nog hämta min bok nu och fortsätta läsa.

Kommentarer
Postat av: Linnèa

Jag gillar bra böcker , hoppas din dag har varit bra /nea

Postat av: Alexandra

hoppas du hafte n bra kväll! =)

2008-06-08 @ 03:07:32
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: stella

Åh, det är så härligt att bara ta och det lugnt en dag och t.ex läsa en bra bok :)

2008-06-08 @ 10:41:07
URL: http://vapendragare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback