Nu så.

Lite produktiv har jag varit idag. Dock ett litet missöde imorse. Åkte till viktväktarna utan att titta om det var något möte vid den tiden, och det visade det sig ju självklart inte vara. Typiskt. Får se när jag går istället, fredag kanske...
Efter att jag kom hem har jag fixat på balkongen. Börjar se klart ut nu, blommorna är så fina. Måste dock ta mig till IKEA och köpa lite fller krukor. Kanske hinner fixa det imorgon.

Har pratat med min "chef" nu. Tydligen ska jag ha fått en ledig dag för den dem snodde av mig nu på onsdag, hon skulle kolla upp om dem hade glömt lägga in det. Trevligt trevligt. Ibland lönar det sig att prata med någon...

Ska snart checka in en charter. Åh, blir alltid så avundsjuk på alla som ska åka...men men, det är ju inte allt för långt kvar till januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback