Ojoj

Så här sent var det längesen jag gick upp. Men jag kanske behövde den extra långa sömnen, eftersom sömn har varit något som inte prioriterats de senaste veckorna. Lite dåligt samvete får jag dock.
Får se hur det blir idag, Tanken var ju att jag och Fia skulle lägga oss ute och sola, men ja, jag vet inte om det är väder för det.Visst, det är varmt, men det både blåser och är soldis. Får ta och ringa min käre vän, se om hon är vaken och kolla hur vi ska göra. Hon har ju i alla fall en fngerande termormeter hon kan titta på.
Plugga måste jag göra idag i alla fall. På torsdag är det sista tentan för denna terminen, innan alla omtentor som kommer i augusti. Ska bli skönt att ha det gjort...

Nehepp, nu ska jag väl ta och ringa Fia och sen kanske ta på mig löparkläderna och springa en runda..

Btw, grävde fram mina skor från Los Angeles igår. Ska definitivt börja använda dem oftare, speciellt nu när jag vet att jag kan gå i dem. =)

image366

Kommentarer
Postat av: jossan

fan vad snygga :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback