Ordning och planering

Varför ska det vara så svårt för vissa at planera ordentligt.
Jag vill veta allt i exakt detalj, jag vill veta att allt är okej.
Det är inte ofta jag ber folk om  hjälp, när jag väl gör det vill jag i god tid veta att allt fungerar och att alla är införstådda i vad som gäller.
Varför ska det vara så svårt för vissa?
Det är inte mycket jag ber om, eller är det det?

Åh, ibland blir jag galen.
Folk tycker säkert att jag är hemsk. Tjatar, gnäller och kräver saker hela tiden.
Men jag vill bara ha kontroll!
Det är svårt att be om hjälp...det blir inte lättare när man möts av suckar och uppgivenhet om att man inte skulle ha något val ang. att hjälpa till. Hur roligt är det då att veta att man är någon till last? Tror ingen vill ha det så, när man ber om hjälp gör man det ändå just för att man behöver hjälp, inte för att det är roligt eller mycket bekvämare att ha det så.

Ja, jag kanske är en hemsk människa ändå.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är INTE hemsk!

Postat av: Mandy

Haft en bra dag?

2008-06-01 @ 18:51:08
URL: http://gossipgirl93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback