Shopping

Idag är det shopping som gäller. Får se om jag hittar något, helst vill jag inte det då ekonomin inte riktigt tillåter det. Nej, det är Mattias vi ska shoppa till idag, och det är faktiskt lika roligt. Jag brukar för det mesta få igenom min vilja ang. vilka kläder han ska köpa...

Jag hoppas faktiskt på att det ska börja regna idag. Det behövs.
Gräsmattan utanför huset är gul, inte grön...och det är inget fint, Det ska var grönt överallt vid den här tiden.

Ikväll ska jag börja fixa i hallen. Skojigt.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lust att komma till mig ikväll på slapping ? Du och fia ?? ska på SM kl 16 på ekeby, do you wanna hang on ?? after that home to my plase.PÖSS

2008-06-10 @ 11:00:09
Postat av: Anonym

Lust att komma till mig ikväll på slapping ? Du och fia ?? ska på SM kl 16 på ekeby, do you wanna hang on ?? after that home to my plase.PÖSS

2008-06-10 @ 11:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback