Sommar?

Vart tog sommaren vägen?
Hur kallt som helst imorse när jag skulle cykla till jobbet. Inte skönt alls. Vill inte behöva ha jacka...vill bara kunna gå ut som jag är och till och med tycka att är varmt. Bäst att värmen kommer tillbaka!
Jag vill verkligen inte ha en sommar till som regnar bort och därman inte kan njuta av att ligga ute och bara ta det lugnt. Speceillt inte denna sommaren då  jag jobbar så konsiga pass, och behöver bra väder för att vakna ordenligt och inte helt gå under när jag måste upp mitt i natten. 

Appropå mitt i natten. Märkte att jag har bytt pass lite tanklöst. Har ett pass å jag slutar jobba kvart i elva på natten, och börjar jobba frya på morgonen  dagen därpå. Det innebär att jag hinner åka hem, var i hemma i två timmar och sen måste tillbaka till jobbet. Inte någon sömn där inte. Och inte kan jag sova på dagen den dagen då jag jobbar till kvart i elva för då ska jag skriva tenta på morgonen...jag kommer vara död när jag har jobbat klart de två dagarna. Men, det är mitt eget fel. Klantskalle!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback