Time for workout

Dags att lägga ifrån sig skolböckerna och ta sig till spåret.
Inte jättemotiverad att ge mig ut och springa idag. Men jag vet att jag kommer må så mycket bättre efter rundan, och jag kommer vara mycket piggare.
Dessutom får jag så dåligt samvete om jag inte rör på mig, jag känner mig dålig.

Träning är viktigt. Speciellt för mig just för att jag jobbar skift, kroppen behöver tränas för att man ska må bra och orka med de konstiga och oregelbundna tiderna. Självklart gäller detta alla, men jag tror de flesta vet det vid det här laget.

Får se hur går idag, har inga stora förväntningar, men visst skulle det vara trevligt om det visade sig att jag är lite snabbare än vanligt. Men, det är nog önsketänkande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback