Träning

Löpningen gick faktiskt bra idag. Jag är inte jättenöjd med tiden, men det kändes inte allt för tungt att springa. Det var skönt att var ute, och vädret var i princip perfekt. Inte för varmt, och så en lätt bris som svalkade.

Jag har nog inga konkreta mål med min träning.
Mycket av träningen jag gör, gör jag som ett steg i min viktminskning. Jag måste röra på mig för att det ska hända något på vågen. Det är väl mestadels löpningen som hjälper till där, medans gymmandet hjälper till att stärka upp kroppen och göra den fastare, något som också är viktigt när man går ner i vikt...annars blir det så lätt att allt bara "hänger". Dessutom tar ju musklerna mindre plats än fett, och de "äter" mer också..

Men, det mesta av träningen gör jag för att det är roligt. Jag känner mig duktig, och det är ett stort plus att man kan anmäla sig till olika jippon och lopp, vilka fungerar som en utomordentlig morot.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

det var röda prislappar på blommorna,

så de kostade bara 10:- st!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback