Träning

Idag ska jag ta tag i min träning.
Har halkat efter alldeles för mycket de senaste veckorna. Så mycket som kommer ivägen hela tiden, och sen när vädret har varit som det har varit så blir man ju inte mer motiverad till att ge sig ut i spåret eller cykla till gymmet. Men idag skiner solen, så jag ska snart iväg..har dock inte bestämt mig för om det blir löpning, promenad eller gymmet. Svårt val. Det är ju egentligen min gymmardag idag, men det skulle vara trevligt att ta en promenad i det fina vädret. Fast, jag skulle kunna spara det till kvällen, och kanske tvinga med FIa. Hinner jag till gymmet då? Jo, det gör jag nog..och det brukar gå fort när jag är själv där. Så, dags att röra på sig.. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

Postat av: Junitjej

Jag borde också ta tag i min träning.

2008-06-15 @ 09:20:16
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback