Trevlig dag

Det känns verkligen att jag har semester.
Ingen press på att jag måste göra vissa saker, och ingen tid att passa.
Idag har jag lekt med Jessica igen. Först var vi och tränade, var tungt idag efter passet igår, har även träningsvärk i muskler jag inte visste om...Efter träningen blev det en snabbislunch, ochsen åkte vi till ett ställe som heter Ulva. Där fikade vi lite, och bara tog det lugnt.

Nu ska jag snart börja packa. Ska till Eskilstuna idag. Blev lite impuls, men det ska som vanligt bli skoj. Lite tråkigt bara att jag missar en dag med Fia. Vi träffas aldrig känns det som, jobbar jag så är hon ledig, och är jag ledig så jobbar hon. Usch usch. Men, vå får ta igen allt i höst, då det är skola som gäller igen.

Nej, packa var det.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Om fia är ledig på måndag kan vi alla tre leka ??!!Saknar fia jag me :(

2008-06-27 @ 18:39:37
Postat av: Sofia

Saknar er också!!!!

2008-06-28 @ 18:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback