Underbart!

Jag hoppas verkligen att detta väder håller i sig och att hela sommaren fortsätter så här!
Har legat ute i ca två timmar nu, och skulle fortsätta göra det om jag nu inte var tvungen att åka till jobbet.
Så skönt i solen.
Att det är sol betyder för mig även att min hud börjar må bättre. Då jag har eksem osv. så är jag känslig mot allt känns det som, men solen hjälper till att läka och det är skönt. På sommaren vill man ju ha en fin hy, och ja, solen underlättar för min del.

Dock skulle nog lite regn behövas, så allt inte är så torrt. Ett riktigt sommarregn, som kommer och försvinner lika plötsligt skulle vara perfekt. Blir så skönt ute då också, fräscht blir det. Åska är också trevligt, nu när jag har övervunnit min rädsla för den...bor man dessutom i höghus kan man vara ännu lugnare.

Kommentarer
Postat av: DIN JERKO

ja bättre än att bo i tält iaf :D

2008-06-04 @ 11:47:31
Postat av: isabel

ha en underbaaar dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback