Urusel

Usch, vilken dålig uppdatering det har varit.
Men, jag har i alla fall saker att skylla på...=)
Igår krånglade bloggen, mycket irriterande. Sen var jag och Fia hos Jessica hela kvällen och hade det trevligt. Fia fick sin vilja igenom, så det vi fick lov att titta på fotbollen. Jag störde nog mer än vad jag tittade, men det får man räkna med när jag är med. Trevligt var det i alla fall, och Jessicas och Rickards lägenhet är jättefin...jag kommer spendera mycket tid där i sommar. =)

Idag har jag varit på jobbet hela dagen. Vi har blivit grupputcheckade, så nu är jag helt klar med all utbildning osv. Var egentligen inte så mycket nytt som kom upp, men det var trevligt att träffa alla från "klassen" igen. Har bytt en hel del tider, hoppas nu bara att allt gå igenom. Om jag får som det vill blir det nog en ganska bra sommar. =)

Nu ska jag äta. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback