Utomlands

Hade det inte varit som så att jag ska jobba hela sommaren, och inte har möjlighet att ta semester hade jag inte tvekat en sekund. Jag hade bokat första bästa resa jag hittat och bara åkt. Åkt någonstans och bara njutit av lugnet, maten och de lata dagarna på stranden. Att komma till den kulturen är så avstressande så det räcker ett år framåt.
Jag drömmer mig tillbaka till de resor jag varit på, och varje dag på jobbet känner jag en otroligt stor längtan efter en utlandsresa. 

Åh, vad jag avundas dem som kan åka någonstans denna sommar.
Det behöver faktiskt inte vara utanför Sveriges gränser, eller längre än till något av våra grannländer. Alla länder blommar upp på sommaren och erbjuder en underbar tillvaro. 

Nej, jag får helt enkelt tänka tanken att i januari, då får jag också åka iväg....

Vad ska ni hitta på denna sommar? 

     

Minnen från Alanya, Los Angeles och Gudinge.

Kommentarer
Postat av: . S T E P H A N I E .

ja precis !:)haft en bra dag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback