Veckans träning

Måndag : 5 km löpning

Tisdag: Gym (ca 45 min)

Onsdag: 5 km löpning

Torsdag: Gym (ca 45 min)

Fredag: Vila

Lördag: Vila

Söndag: 5 km löpning

Skönt att vara tillbaka i de gamla rutinerna, även fast det blev lite "fel" nu i helgen.
Löpningen går bra, skulle dock vara trevligt att ha någon att springa tillsammans med, och dessutom få lite tips om hur jag ska göra för att bli bättre.
Aja, trevligt att se fram emot varje träningspass i alla fall. Hoppas att det håller i sig.
Kan passa på att tipsa om en riktigt bra sida ang. löpning, där man kan ha sin engen träningsdagbok.
www.jogg.se är sidan. Jag använder den dagligen, och jag tycker det är roligt att leta efter olika lopp osv. Roligt också att sidan räknar ut snitt på både puls och tid. Det motiverar en i träningen.

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Okej, ja det är ju sånt bra väder så då kan jag förstå att det ändås har gått bra!

Postat av: Anonym

WHAAT?! Jag är väl alltid ordentlig? Eller? ;P

2008-06-01 @ 21:52:21
Postat av: Sara

Oh my, vad är det för mega ekonomprogram du går på 5 år? Eller är det masterutbildning också? pusselipuss!

2008-06-01 @ 22:36:20
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: JOSEFINE

vad duktig du är :)

2008-06-01 @ 23:17:27
URL: http://josefiner.blogg.se
Postat av: kristina kittelsen

så hurtig borde jag vara

2008-06-02 @ 10:48:43
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback