Vilket pass

Jag är helt slut efter mitt nya gympass, och då har jag inte ens kört igenom hela idag. Det bådar gott. Precis så som jag vill ha det. Imorgon lär jag vakna med en trevlig träningsvärk. Gyminstruktören var riktigt bra, jag förklarade att jag ville köra hårt och vara slut när jag väl var klar, så han la på vikter och pressade mig igenom varje övning. Vissa var jag starkare på, och anda svagare..men det ska ändras. Har nästa bara nya maskiner, dock två gamla, varav en är benövningen. Där visade det sig att jag visst har kört lite för lätt...gick från att ha tagit 40kg till att ta 80. En viss skillnad måste jag säga. Ser fram emot att gå och träna på torsdag. Imorgon blir det nog dock så att jag visar upp programmet för Jessica, men det blir ingen styrketräningen för min egen del. Man ska inte träna styrka så nära inpå, det är ju ändå under vilan som muskeln reparerar sig och växer. Så istället kommer jag gå på Core Bosu imorgon, och hoppa runt på en boll. Ska bli roligt att prova.

Funderar på pizza till kvällen. Måste få bort mitt pizzasug...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback